Nu e pe brief?
Da-l dracu de brief. Iti fac eu alt brief, unul cu sens si
cu putere, unul care sa creeze, nu sa denatureze.
Da nu e pe brief. Refa.
Sa ma prefac in mlastina si sa ma calce in picioare toti
puii de tigani, ca nu refac.
Tre sa vorbesc cu seful tau.
Sa ma intorc la demiurg si sa se joace de-a calcatea cu
mine, si tot nu refac.
O sa dau un mail, ma vad nevoita sa dau un mail.
Da-l dracu de mail, da-l o data.
Nu e pe brief. Nimic nu e pe
brief, caci brieful e o mizerie. Brieful e o aglomerare de propozitii fara
sens, aduse impreuna din diverse departamente, lipite cu putin rahat, ca sa
sune bine si imbacsite de parfumul frumoasei noastre cliente.
Sa atragem non clientii, cu o activare punctuala, o data
intr-o viata, cu o aplicatie de facebook, cu o animatie, ieftina bineinteles.
Pai daca tot ii atragem hai sa le si gasim o intrebuintare, sa le bagam cheia
in cur si sa ne jucam cu ei, ca doar sunt roboteii nostril, fac tot ce le
spunem noi. Ca doar e creatia mea. Si ma duc cu mama la vrajitoare sa ii puna
un descantec sa vina spre brand, ca mustele.
Sa facem din rahat bici si sa miroasa frumos. D-aia imi place mie treaba asta. Da Ana, da. O sa refac, sau il pun pe asta mic, abia venit sa faca si el o varianta. Trimitem doua. A noastra si a lor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu