luni, 25 iulie 2016

buric

Flori iti izvorasc din buric,
Ca niste felii de lamaie, peste un peste proaspat scos din cuptor,
mi-asterni pe prag florile mostenite de la mama ta, florile pe care ea ti le presarea in cantecul de noapte buna
mi-e teama sa nu le frang. Mi-e teama ca am uitat cum sa am grija de flori ce izvorasc din buric.
mi-e teama ca micile nimicuri adunate in timp, micile esecuri, micile buruieni mi-au astupat buricul.
Caci din buricul meu, cu greu mai rasare cate o floare, doar cand e luna pe jumatate plina, canta cucul si ea, cea de care mi-e atat de dor vorbeste la telefon germana.
Buruieni mari s-au strans in buricul meu, de-a lungul timpului.
Buruieni dintr-un oras mic englez, de provincie, buruieni din nordul tarii, buruieni din sudul bucurestiului si mai nou, buruieni dintr-o camera de hotel, fumand alt tip de buruieni. 

Si cand iti iau florile intre degete, buruienile mele infloresc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu