vineri, 15 noiembrie 2013

Simon's Cat

Abia am mâncat. Acum aştept. Ştiu. Se întâmplă mereu după masă. Mami şi tati mi-au zis: Ești  bolnăvior. Doar că eu nu mă simt. Alerg ca înainte. Apoi obosesc. Uneori sunt foarte obosit şi foarte trist. Mami îmi dă dulce. Apoi îmi desenează o pisică. Am învăţat şi eu să o desenez, dar nu îmi iese niciodată la fel de frumoasă ca a lui mami. Acum ştiu că nu o să îmi dea dulce. Deja am mâncat. Acum a venit vremea să trezim pisica. Şi-a luat mami pisica vorbitoare, eu ştiu că e de fapt o şosetă cu urechi şi mustăţi, crede că nu m-am prins, dar eu sunt baiat mare, când mă întreabă oamenii cum mă cheama şi câţi ani am, nu mai spun 3 jumate cum ziceam mai de mult. Zic 4 jumate acum. Sunt băiat mare, toată lumea zice, până şi bunicu’ Manole, care e cel mai bun prieten al meu. A recunoscut că în curând o să fiu chiar mai mare ca el. Pisica s-a trezit în palma mamei. Îmi vorbeşte vrute şi nevrute. E amuzantă pisica asta. Se uită la picioarele mele le observă atent şi mă gâdilă în vârful tălpii. Hi hi. Apoi îmi povesteşte cum ea pe stăpânul ei îl trezeşte în fiecare dimineaţă căci el e leneş şi nu vrea să se trezească cum se trezeşte pisicuţa la 7.00 dimineaţa şi vrea să se joace şi să mănânce.
Pisicuţa seamănă cu Simon. Şi eu vreau să mănânc  dimineaţa ca apoi să am timp să mă joc. Înainte nici tati nu se trezea devreme, acum se trezeşte chiar mai repede ca Simon. Vine şi îl înţeapă în deget . Îi măsoară cică zahărul, cum se măsoară pe cântar aşa îi măsoară lui zahărul din deget şi până la cap. Pisica apare abia când vine mami la prânz de la serviciu. Pisica mă înţelege. Simon a visat într-o zi cum pisica se înconvoaie şi îi dă un pumn bărbatului somnoros. În sfârşit l-a trezit. I-am povestit lui Mami şi mami a desenat tot visul lui. Nu i-a venit să creadă. Ah. Acum urmează injecţia. Strânge strange ochii dar nu şi braţul. Mami mi-a făcut injecţia azi. Bunicul Manole zice că trebuie să înveţe să îsi facă singur că nu degeaba e băiat mare.  

Cred că Simon nu prea vrea să fie băiat mare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu