sâmbătă, 19 aprilie 2014

Blondă și tristă


Ascunzișuri de frunze galbene și roșii în copaci vii albaștri și înalți. Acolo se ascund iepurii și mieii mei, când se satură de cuvinte pline de înțelesuri subtile și de tăceri rapide, lipsite de substanță.

Mi-aparțin căci i-am primit în dar de la stră-străbunicul tatălui meu. Mi-aparțin căci se răsfrânge asupra mea furia caprelor negre și a iepuroaicelor în călduri. Mi-aparțin căci i-am primit în dar, la începutul unei primăveri grele, cu tunete și fulgere și ghiocei căzuți. I-aș zice una- doua mielului căci e cam obraznic, îmi spune numai bancuri misogine cu blonde la volan, dar ma abtin caci imi apartine, l-am primit in dar.  Blondă până în măduva oaselor disimulez în orice sâmbată dimineata la volan. Blondă și tristă cum mi-ai plăcut mie, ar spune iepurele ascuns de un ceas sub saltea. 

Ascunzișuri de haine roz ce vorbesc zilnic mult și degeaba sunt fancy și trendy; sunt scurtă și gata de joacă; sunt elegantă și stăpână; sunt mititică și docilă; sunt toate într-un sacou bleumarin și o bluză roz bombon. Ascunzișuri potrivite pentru un iepure și un miel. În sân cum își purta bunica averea odinioară, în sân se ascund iepurii și miei mei. Cine îndrăznește oare să mi-i fure?   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu