joi, 4 octombrie 2012

web 2.0

cocosati intindem mana spre mouse-ul din jurul gatului nostru. atingem cursorul acela electronic cu varful degetului mare. click click click. Asta auzim toata ziua. cocosati citim ultimul mail pe ziua de azi. Interpretam gresit si gandim gresit. Click Click click. Nu mi-ai explicat... nu m-ai intrebat... comunicam greu, comunicam gresit. Jocuri de cuvinte aruncate degeaba in mreaja unei comunicari abrupte.

M-am pacalit. Mi s-a oprit laptopul. O nu... supravietuiesc fara laptop cam cum supravietuim fara paste/paine si alte alimente. Supravietuiesc dar stiu ca nu o sa imi placa si mi-e greu si imi lipseste.

M-am pacalit- gadgetul mi s-a oprit. Ceva se intampla... lumea noastra noua ma pacaleste.

M-am pacalit... si ce bine e... coloana pare ca mi-e putin mai dreapta, iar latul din jurul gatului pare ca s-a mai indreptat putin... sau?


poc poc poc. cine e ? web 2.0. Si ce vrei? web 2.0. pana cand? pana cand web 2.0. si de ce? pentru ca web 2.0 tu, web 2.0 eu, 2-0 pentru web 2.0, iar 0 pentru orice altceva. Desprinde-te putin sau cocoseaza-te de tot pana nu te mai vezi cocosat (a).

Your call. poc poc poc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu