luni, 16 iunie 2014

cu sania prin patul tau

Mi-am desenat pe unghia degetului mare, drept, o sanie. O sanie plina de bunatati.

Mi-am plimbat sania de-a lungul pieptului tau, in par, prin pantalonii tai albastri si prin urechile mari. Pe clavicula ti-am lasat o steluta, sa iti fie luminita de la bicicleta, cand ti se arde becul.

Pe sfarcul drept ti-am lasat o scobitoare sa iti scriu cu ea cand ne vedem cate un cuvant dulce : mireasma, adiere, cocosel, toropeala, minereu si corsar.

Sub a 13 a coasta ai sa gasesti un pix. Sa scrii cu el scorul meciurilor din urmatoarea seara. Un pariu cu tine si atat.

Pe la buric am pierdut o batista. E o batista cu initiala mea pe ea. Sa ramana acolo cusuta de buricul tau. E o marturie.

Prin pantaloni din sanie am lasat un fulg. E un fulg de zapada. Se cutremura si se gudura uneori caci prin pantaloni cele mai interesante lucruri din lume se intampla.

Pe picioare, pe la glezne asa ti-am lasat cate un sarut. Sa nu le doara nicioada niciodata ceva.

Iar prin patul tau sania mea a lasat un miros de femeie plina. Un miros de femeie in asteptare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu