marți, 8 noiembrie 2011

Ganduri asumate

De multe ori viata se incapataneaza sa ne contrazica. Eu niciodata nu m-as indragosti la prima, a doua vedere. Eu niciodata nu as avea o relatie cu un om cu care am foarte putine in comun. Eu niciodata nu as avea un one night stand. Eu niciodata nu m-as saruta cu un om ce e intr-o alta relatie. Eu niciodata n-as ... n-as.... n-as... Ce n-ai face tu niciodata, faci in fiecare zi, poate nu cu fapta dar cu gandul. Daca te vezi langa un om ce e cuplat, daca visezi la el, mai e doar un pas pana acolo. Daca te simti intr-al 7 lea cer si iti sta in gat sa marturisesti un sentiment prea puternic pentru a fii marturisit de un adult matur dupa doar 2-3 zile de "harjoneala" romantica, ei bine... esti acolo, in zona indragostirii la prima vedere. Te trezesti intr-o dimineata cu toate aceste " eu niciodata n-as" date cu fundul de pamant, invartite la 180 de grade dar totusi nerenuntand la ele, caci ele se numara printre acele lucruri de nefacut, de gandit, de simtit, de suferit dar de nefacut. In principiu sunt de acord. Dar in acelasi principiu stiu ca este o ipocrizie, o ipocrizie crasa. Gandurile noastre sunt puternice, mute, dar puternice. Faptele noastre sunt relevante si ne definesc in societate dar gandurile si sentimentele noastre ne definesc in acel forum pe care doar noi il stim, acel forum interior. Eu niciodata n-as... e in categoria aia cu "categoric" si cu "siguranta". Eu niciodata n-as, dar... ia stai putin ca poate as... Si uite cum ni se invart principiile in cap ca un titrez ce nu se mai opreste si uite cum totusi mereu mereu trebuie sa ne pastram o limita, o regula sau mai multe, doar pentru noi. "Code of Conduct" ce se aplica pentru faptele noastre caci de multe ori nu il putem forta sentimentelor sau gandurilor noastre. Te rezumi la a nu spune, la a nu face si la a merge un pas mai departe. In ideea  in care toate sunt posibile si in ideea in care pana la urma trebuie sa avem forta sa ni le recunoastem chiar daca poate avem si curajul sa nu le facem, macar sa avem ganduri asumate fata de noi si doar atat. Atunci incepem sa dam alte conotatii acelui " eu niciodata n-as" . 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu