luni, 22 iulie 2013

dans de vara cu o tigara

dansezi in cuvinte de vara, cuvinte usoare de principii cordiale.
dansezi  in priviri de demult si astepti prea multe si prea curand

te repezi spre viitor cu gandul si dintr-o data cuvintele de vara se prefac in scrum.
Scrumezi vecina, scrumezi cuvinte usoare dragi si necesare?

Scrumez vecine scrumez caci tigarile's scumpe si mi-e greu sa le las, doar imi place ce e scump
si ce e interzis.

isi arunca priviri interzise pe ringul de dans. Ai uitat cuvintele usoare acasa? Iti aduci cu tine mainile usoare si zambetul usor si gandul ce se repede clar spre viitor..

Scrumez vecine drag caci mi-e bine si imi place. Scrumez vecine drag vise deochiate d'alde eliade zburator
si m-arunc in hora, un doi un doi, sunt in ritm...sau nu

si ce daca n-am ritm si n-am clasa cand in picioarele-mi goale pe ringul de dans
plonjez spre viitor.


Sper sa ma prinda cineva sau sa fii invatat sa cad.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu