luni, 22 iulie 2013

pentru o mireasa

Te ridici de pe scaun si te vezi cu voalul tras si cu ochii in pamant. Iti ridici ochii si sunt in lacrimi. Sunt lacrimi de schimbare, de dor de ce-a fost si mai ales de dor de ce-o sa vina. Te uiti in jur... prieteni... parinti... obligatii si nasi. Si flori multe multe flori.

Opreste-te, stai! Ce faci? Am machiajul acum pus si nu ca mi-ar pasa prea mult, dar am si o masca de purtat, doar azi ca de maine...poate chiar de diseara sunt iar eu.Coboara o lacrima, iar ele, domnisoarele de onoare se inghesuie sa o stearga. E o lacrima lipsita de control, de disciplina - sa imi alunece pe obraz chiar azi... sa se strecoare printre genele false, pe care nu le place deloc caci ma fac sa clipesc prea mult, sa fiu mai inalta, sa zambesc cam mult si cam fals, sa lipesc pupaturi unor seminecunoscuti.

Te ridici in picioare tu "cea cu a-ti lua ziua buna" si il cauti cu privirea. O fi rezolvat cu listele, cu invitatii, de ce a intarziat? Intarziem la cununie, si fotograful, ah sa nu uit sa zambesc la fotograf, ce inspirata am fost ca nu mi-am luat tocuri, mi-ar fi fost niste gene false la picioare. Si ma uit inspre mama si o vad ca se abtine sa nu planga si ma uit inspre tata si ma uit ca se abtina sa nu planga si ma uit la frate-miu ce e emotionat si fastacit si trebuie sa faca lucruri si stie sa le faca bine, nu mai e copilul acela ce-o sa fie mereu...mereu pentru mine.


Stai stai, e cam repede, nu ma pot misca singura in hora. Tu tu tre sa duci si hora din fata blocului si cea din restaurant si cea din sufletul tau. Hora din sufletul tau... dar e o hora de vara e cald si sunt stropitori si te racoresc stropitorile in timp ce tu dansezi linistita. Hora aceea te linisteste un pic, caci stii ca e bine... ca e bine si ca o sa fiti bine, ca sunteti bine demult, nu perfect, caci nimic nu e perfect si ce e perfect nu-i frumos... dar e bine si greu si greu ca nu sunteti genul de oameni care sa fuga de greutati, dar d-aia e si frumos, caci "sunteti", "faceti" "traiti" "simtiti" acum si mai mereu si in doi.

Te ridici si zambesti. Nu te mai deranjeaza nici genele false nici Mos Craciunii ce beau bere si se prefac in mosuleti semi-senili.

Zambeste si plangi, caci e ziua ta si randul tau sa o faci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu