sâmbătă, 28 ianuarie 2012

paleta intoarsa invers

poc poc poc.

Indicatii precise, minge mica, palete mari suflete ratacite. Indicatii precise, e scurta, e lunga, e rever. Indicatii precise si totusi mi-este greu sa ma concentrez. Indicatii precise ce vin cand privesc ochii ce i-am visat demult de tot, intr-un vis trecut, ce incepea cu o minge mica si un sarut. Indicatii pe care le inteleg, le prind si le diger partial, zambesc, multumesc si arunc mingiuta de pocaie masa a vise de demult. Si m-acuz de lipsa de consecventa. Si m-acuz de simtiri trecute, si m-acuz ca imi amintesc prea bine si ca n-am uitat nimic. Arunc paleta cu fata rosie in sus, ascund mingiuta sub masa si ma intind linistita sa visez... e ok acum, dar ce fac daca mingiuta dispare, paleta se roteste si pana la urma ma trezesc din vise trecute si imi dau seama ca.... visele sunt vise pe orice masa de pingpong, ele se vor visa la fel.... si totusi mai lasa-ma doua minute, caci imi place. Mingiuta pocane vise de demult, eu ascult indicatii si zambesc ochilor ce mai demult ii iubeam. 2 minute doar si ma trezesc... promit. merit 2 minute...si mi-e teama sa nu adun mai mult de doua cand mingiuta pocane si paleta e intoarsa cu fata rosie in sus. 

poc poc poc. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu