sâmbătă, 31 decembrie 2011

scrisoare

In ultima clasa de liceu, mi-ai furat un inel si nu ai vrut sa mi-l dai inapoi. Am ras eu ce am ras, m-am suparat, am amenintat. Asteptam sa intram in laboratorul de fizica, toti acolo ingramaditi si incercam sa imi recuperez inelul. M-am dus la prietena mea draga si blonda si i-am zis - nu stiu ce i se intampla.. a luat-o razna... a luat-o razna. Si ma enervasem asa rau si toti in jurul tau radeau si ma tineai de incheieturi si imi ziceai... poate ca am sa ti-l dau.. poate ca nu.. vedem la bal. Eu radeam- crezi tu, caci eu la bal nu o sa am timp de asa ceva. Si tu veneai si ma luai deoparte si imi ziceai- stii ca glumesc, da? Iar eu ziceam- da, dar hai da-mi inelul- stii ca nu ti-l dau, da? 

Si radeai si radeam si eu. Din cand in cand ma mutam cu tine in banca, sa imi impartasesti dramele tale amoroase.. cum se facea ca toate fetele frumoase se indragosteau de tine intr-o clipita? Si faceau coada in fata clasei si tu nu stiai cum sa le intorci si imi povesteai de o fata mai mare.. nu chiar asa frumoasa, dar pe care ai iubit-o tu... si eu te ascultam, te certam si radeam. Am crescut... si mereu imi spuneai... tre sa vii cu noi la munte.. sa vezi ce a facut vadim.. sa vezi ce nebun e pasa si a cantat si la la la si cuibi si ce mandru erai de toti. Te-am iubit prieten drag. Te-am iubit asa cum imi iubesc eu prietenii. Nu vorbeam cu lunile, ne vedeam o data pe an, adunati rapid intr-o "reuniune" improvizata si vorbeam si radeam. Mi-ai dat inelul la bal.. mi l-ai dat si mi-ai zis - tot ce imi doresc e sa gasesc o femeie ca tine, pe care sa o iubesc. Si am sa traiesc cu asta. Si am sa traiesc cu dorul de tine, chiar daca nu te vedeam cu lunile... chiar daca ne departasem, chiar daca poate.. te suparasesi pe mine.. si eu pe tine.... iti scriu fara sens, aruncand cuvinte, pentru ca mi-e teama ca ai crede ca te uit... ca cineva te uita. Se spune ca nu mai exista constiinta in lumea de dincolo.. dar de unde sa stiu eu.. ca in rai nu se aud gandurile oamenilor pentru cei ce au trecut... ca niste soapte dulci? Te-am privit in ochi si m-am indepartat. Ma doare si mereu m-am gandit.. daca pe mine ma doare asa.. daca pe mine ma doare asa... durerea lor.. alor tai... durerea lor e de negandit. 

Iarta-ma ca nu ti-am lasat inelul. Iarta-ma ca nu ti-am scris mai des. Iarta-ma ca nu am putut sa vin atunci pe 3 decembrie. Si din cand in cand pleaca-ti urechea spre noi si ai sa stii ca in suflete tinere zumzaie numele tau. 
 
Mada 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu