joi, 28 februarie 2013

de la revedere

Cum iti dai seama ca ai cunoscut un om deosebit?

E simplu...cand il imbratisezi de la revedere si nu esti sigur cand anume ai sa il mai vezi... ai o senzatie in burtica... si ti se pare ca pierzi ceva important. In momentul acela poti fii sigur ca intr-adevar pierzi ceva important. Nu pierzi omul, caci il poti revedea, dar pierzi potentialele amintiri de impartasit cu acel om.

Cand cunosti un om intr-un timp atat de scurt...sau cel putin il anticipezi... si il placi cu adevarat... well this may turn out to be friendship...

Sau cel putin...sa fie o referinta despre tine insati si cum vrei tu sa evoluezi.

Sunt oameni care stau drepti si altii care se indoaie, dar sunt putini care stau drepti chiar si cand par ca se indoaie.

Ce am invatat eu de la omul deosebit de la care mi-am luat la revedere azi? Am invatat ca scopul tau e cel mai important si trebuie sa inveti sa gasesti calea cea mai simpla de a-l atinge, fara sa ranesti, sa jignesti sau sa te strofoci excesiv. Trebuie pur si simplu sa nu presupui. Trebuie sa stii.

Cu drag, la revedere, cu drag, multumesc, cu drag ne vom revedea,


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu