duminică, 14 aprilie 2013

cel mai cel dintre cei ce se plimba din cand in cand desculti

Cand gresesc si imi pare rau in loc sa spun curat si bland - am gresit imi pare rau, eu ca om mare ce sunt bat cu pumnii in pamant si zbier mai nehotarat - N-am gresit. Nevinovat ma gasesti si ieri si Azi.

pe un papirus pe masa din bucatarie ma intampina un mesaj stangace.

Ai ranit?
A plans?
A durut?
Ai dezamagit?
Ai jignit?
Ai pierdut?
Ai folosit si n-ai intrebat?
Ai furat? Chiar fara sa vrei ai furat?
Ai mintit sa iti fie bine?
Ai zambit din interes?
Te-ai dezbracat de dres?
Ai privit spre asfintit si te-ai plictisit un pic?


Cine eu? Sa fim seriosi. Eu sunt cel mai cel dintre cei ce se plimba din cand in cand desculti pe acest pamant. Eu sunt omul cel descult. Nu ascund. Nu pierd. Nu cant. Nu ma mint.Nu dezgrop nimic. Nu sunt in fapt descult.

Si ca un om descult ce se respecta...impachetez hartia din bucatarie, o arunc intr-un sertar, sa o tin totusi amintire... si imi croiesc deschis si descult drum spre biserica din colt sa ma inchin sa ma ajute Doamne Doamne sa imi dea si sa imi dea caci doar asta stiu a cere. Doamne da-mi si mie. De ce ?

Pai cum de ce? Nu exista de ce. Doar sunt cel mai cel dintre cei ce se plimba din cand in cand desculti pe acest pamant.

E adevarat ca de gresesc ... nu recunosc...doar ce sunt fraier, sa spun eu imi pare rau? Sunt NEVINOVAT pana la proba contrarie si nici atunci, caci sunt cel mai cel dintre cei ce se plimba din cand in cand desculti pe acest pamant.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu