duminică, 14 aprilie 2013

Sa fie praf de liliputani pitici

redresezi un inteles ce s-a sfasait printre dintii tai maro.

reprimi un liliputan ce traieste in ureche si aluneca pe horn chiar pe limba ta cea noua. Ia-ma acasa mai idee, Ia-ma si pe mine in dar. Mi-ar placea sa ma servesti cu placere in pahar.

restrangi din cand in cand aria de actiune a piticului ce zbiara ce mai stau eu printre voi? Sunteti marii intelepti ai verdictului final, se sfarama lumea in doua si eu iau bani de protocol. Se transforma liliputanii in idei nemaivazute si imi canta in ureche ce se aude de prin stele. Si mi-e greu sa nu vorbesc. Sa tac si sa ma prafuiesc ca de la inaltimea mea, praful mi-e prieten vechi. Praf de pantofi cu toc si praf de pantofi inramati in pamant.

regasesti cate o placere ce ti-o strici dinadins. Esti prea tanar sa te joci, n-ai casa si dormitor. N-ai cismea si n-ai pitici sufiicienti si nici liliputanii mici nu iti sar in ajutor.

rapus si redobandit te intregesti mereu. te-ai obisnuit cu toate, mai putin cu stilul tau. mereu ajungi sa te surprinzi cu cate un praf de ceva ce ramane in urma ta.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu