duminică, 31 iulie 2011

Am cules acest ad de prin multimea de imagini cu ajutorul google, cand cautam cu totul altceva, cautam ad-uri cu si despre familie si copii. Insa ceva anume m-a frapat la el. A trebuit sa il am. Un prieten mi-a aratat de curand cateva ad-uri care au castigat premii de creativitate- unul al lui Tesco, unul pentru Harley Davidson, de apreciat cateva dintre ele, dar nici unul nu m-a frapat asa cum a facut-o acesta. " they must be the fairest in all England" - in Anglia spre deosebire de alte tari europene, chiar si in prezent doamnele se feresc de soare, se feresc sa se bronzeze, ba chiar am descoperit pe taramuri britanice crema de albire a tenului. Mi s-a parut amuzant si putin ciudat, dar niciodata frumusetea nu este ceea ce pare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu